3 sposoby, aby zwiększyć wartość auta przed sprzedażą
Data publikacji 21 lipca 2021Chcesz sprzedać swój samochód w jak najlepszej cenie? Oczywiście że tak. Jesteś jednak świadom tego, że rocznik i przebieg robią swoje i mogą zniechęcać klientów do płacenia wygórowanych stawek? Na szczęście możesz zrobić kilka prostych rzeczy, które w okamgnieniu podniosą wartość twojego samochodu.
Zadbaj o karoserię
Nie od dziś wiadomo że wiele osób kupuje samochody oczami. Jeśli karoseria twojego auta nie jest w najlepszym stanie, może warto poświęcić jej trochę czasu i uwagi. Dokładne umycie samochody, wypolerowanie lakieru i nałożenie na niego warstwy wosku, pozwoli odświeżyć kolor i wydobyć jego głębię. Samochód zyska w oczach kupujących i z pewnością będzie im się podobać znacznie bardziej, niż ze zmęczonym i zmatowionym kolorem.
Doprowadź środek do porządku
Wewnątrz twojego auta panuje delikatnie mówiąc bałagan? To znacznie zmniejsza szansę na sprzedaż w dobrej cenie. Osoby kupujące auto, którego wnętrze jest zaniedbane, mają pełne prawo myśleć że podobnie jest ze stanem technicznym. Odkurzenie tapicerki i jej pranie, wytarcie kurzu i usunięcie z wnętrza kabiny wszelkich śmieci, może pomóc w uzyskaniu lepszej ceny sprzedaży pojazdu.
Uzupełnij braki
Sprzedajesz samochód z wieloma drobnymi brakami? Ułamana klamka, nie działające elektryczne podnoszenie szyb, niesprawne oświetlenie. Kupujący nie chcą takich samochodów, ponieważ oznacza to że sami będą musieć je naprawiać, a na to potrzeba czasu i pieniędzy. Zainwestuj nieco swoich środków w to, aby przywrócić samochodowi pełną sprawność, a przekonasz się że znajdzie nabywców szybciej niż myślisz. Nie masz czasu aby samemu wykonywać te prace? Wstaw zatem samochód do zaprzyjaźnionego warsztatu i niech specjaliście się tym zajmą. Pożyczka pozabankowa zapewni ci pieniądze potrzebne na zakup części zamiennych i opłacenie usług fachowców.
Wykonaj dobre zdjęcia do ogłoszenia
Ostatnim krokiem jest staranne przygotowanie ogłoszenia o sprzedaży samochodu. Wyczerpujący opis i ładne zdjęcia, które przyciągną uwagę zamożniejszych klientów, skłonnych zapłacić więcej za samochód w dobrym stanie i mniej nastawionych na negocjowanie cen. Atrakcyjna lokalizacja do zdjęć to np. na tle nowoczesny biurowców lub z ładnymi widokami krajobrazów w tle.